Pagini

Despre mine


La baza acestui blog stă experiența concretă de peste 20 de ani in management, incepand cu managementul vanzarilor, apoi al resurselor umane si continuand cu managementul calitatii.
Ne-am adus contributia la :
-monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor;
-realizarea de rapoarte privind indicatorii de satisfactie din cadrul firmei, identificarea punctelor tari si punctelor slabe si conceperea de masuri de redresare a punctelor slabe;
-reorganizarea  unor firme aflate in insolventa;
-organizarea de team-building-uri;
-comunicarea cat mai eficienta intre management si angajati si intre firme si clientii lor;


    Pentru ca atunci cand afacerea ta trece printr-o perioada economica grea, lucrurile bune care le astepti sa se intample vin foarte greu. Dar daca stii unde sa le cauti, ce trebuie sa faci si mai ales ce NU trebuie sa faci, afacerile se pot redresa. Daca nu este prea tarziu.
    Asa ca te sfatuiesc sa nu lasi lucrurile sa avanseze in rau pana va fi prea tarziu.

    Te aștept și pe facebook

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu